A Vincze Ferenc, Percze Nándor páros (Skoda Fabia R5) az első mátrai szakaszon az élre állt, a péntekre kiírt hat gyorsaságiból ötöt ők nyertek, így a nap végén 16,7 másodperces előny birtokában zártak a Turán Frigyes, Farnadi Ágnes (Volkswagen Polo R5) kettős előtt. Turánék egyedül a Mátraalmás-Szorospatak gyorsasági második teljesítésénél voltak gyorsabbak az élen állóknál.
Az első napot az élen záró két versenyző már a kezdő, Mátrakeresztes-Mátraszentimre (mindösszesen bő két perces) gyorsaságin elfoglalta nap végi pozícióikat, a Vinczéékhez hasonlóan szintén szécsényi Velenczei Ádám, Vánsza Zsolttal az oldalán (Skoda Fabia Rally2 Evo) azonban megküzdött a harmadik helyért a Klausz Kristóf, Papp Tamás duóval (Skoda Fabia Rally2 Evo). Velenczei maga sem értette, hogyan szedtek össze több másodpercnyi hátrányt a Mátrából lefelé az első körben, de a folytatásban aztán mind a négy gyorsaságin hozták a harmadik időeredményt. Ennek köszönhetően a napot záró Vizslás-Kazár-Somlyóbánya szakaszt már abszolútban is a harmadik helyről kezdhették, egyben zárták is. Hátrányuk Vinczééktől 36,9 másodperc, Turánéktól pedig bő 15.
Az ORC-ben Bacsa Tamás és Hanyik Gergely (Toyota GR Yaris) bő fél perces előnnyel pihenhet meg péntek este, míg a Peugeot Kupában a Határ Attila, Éhn Dániel páros (Peugeot 208 Rally4) magabiztos, egy percen felüli vezetéssel várhatja a második versenynapot.
A Historicban szépet autózik a hazai páros: a Kreicsi Bálint, Lieszkovszky Gábor kettős (BMW 320), akik bár szakaszgyőzelmet nem könyvelhettek el pénteken, de az első gyorsaságitól tartották második pozíciójukat. A hatodik gyorsra fordulva az addig élen álló Wirtmann Ferenc, Kerekes József párosnak (Ford Escort RS) kuplungproblémái adódtak, így végül Kreicsiék 4,7 másodperces vezetésével fordul a kategória mezőnye a szombati versenynapra.
A pénteki napra csatlakozott be a versenybe az ORB3 mezőnye. A Takács István, Takács István páros (BMW E36) az első Mátraalmás-Szorospatak gyorsaságin elért szakaszgyőzelemmel vette át a vezetést, és bár részsikert a folytatásban már nem jegyeztek, az abszolút élén maradtak a nap végéig. A harmadosztály hat gyorsaságijának 18 dobogós pozícióján kilenc páros osztozott a nap során, másodikként végül – 6,5 másodperc hátránnyal – Békési Richárd és Bernát Martin Zsolt (BMW 320) zártak, harmadikként pedig a Lenkey Ákos, Drótos Cintia páros (Lada 2101-3) végzett, 7,7 másodperccel elmaradva a győztesektől. A harmadosztály számára ezzel véget is ért a Salgó Rally, szombaton az ORB2 mezőnye csatlakozik a versenyhez.
Bár kicsúszások miatt többen is kiállni kényszerültek, a Salgó Rally első napja összességében gördülékenyen zajlott. A Vizslás – Kazár – Somlyóbánya gyorsasági első teljesítéskor a Tóth János, Szegő János páros (Peugeot 208 Rally4) a somlyóbányai szerpentin első kanyarjára fordulva nekicsúsztak a szalagkorlátnak, illetve némileg az alá. Bár a gyorsaságit megszakították, bő 10 perc alatt sikerült a helyszínre érkezett szerkocsi csörlőjével kiszabadítani, majd félretolni az autót, így végül ez a szakasz is versennyel fejeződött be a mögöttük indulók számára is. Szorospatakon egy, a melegben csúszóssá vált bitumenes szakasz okozott problémát többeknek is, közvetlenül a szakasz célvonala után.
Szombaton Szuha-Szorospatak és Zagyvaróna-Tótújfalu gyorsasági szakaszokat teljesít majd az ORB, az ORC, az ORB2 és a Historic mezőnye, előbbit kétszer, utóbbit háromszor.