Péntek délelőtt, ünnepélyes keretek között adták át azt a személyautót, melyet a Zenthe Ferenc Színház „Vidd magaddal!” című promóciós játékán sorsoltak ki.
A salgótarjáni teátrum még tavasszal hirdette meg a „Vidd magaddal!” promóciót. Susán Ferenc művészeti igazgató a pénteki – Kökényessy Ági színésznő műsorvezetésével zajló – eseményen elmondta, a cél egyrészt az volt, hogy azok figyelmét is felhívják a színházra, akik ez idáig nem jártak előadásokra, másrészt pedig szerették volna megajándékozni közönségüket. A lebonyolításban a Bang Bang Reklámügynökség volt segítségükre. Susán Ferenc rámutatott: a Toyota Salgótarján már évek óta támogatja a teátrumot, így nem volt kérdés, hogy milyen autót sorsolnak majd ki a játék résztvevői között.


A szerencse végül 777 induló közül Póti Évának kedvezett, számára a nyereményt jelképező kocsikulcsot Cene Katalin, a színház ügyvezető igazgatója és Balla Krisztián, a Toyota Salgótarjánt is üzemeltető Balla Euro Kft. ügyvezetője adta át.
Cene Katalin egyúttal köszönetet mondott a nyertesnek, amiért saját költségen megváltotta a zenthés egyedi rendszámot, mellyel a promóció ideje alatt volt látható a nyereményautó. Póti Éva arról beszélt, megtisztelő volt számára, hogy a teátrumtól nyerhetett egy autót, és ezt szerette volna viszonozni – mint mondta, a rendszám akkor is hirdeti majd a színházat, ha esetleg a matricák már nem lesznek a kocsin.
Díjazták a salgótarjáni színház kampányát
A „Vidd magaddal!” kampány nem csak a szerencsés nyertesnek adott egy autót, de a színház is egy rangos elismeréssel lett gazdagabb a révén.
Mint azt a szervező Magyar Teátrumi Társaság az MTI-hez eljuttatott közleményében ismertette, múlt héten rendezték meg a Nemzeti Színház idei Színházat vegyenek! elnevezésű marketing konferenciáját, melynek középpontjában a művészet és a menedzsment találkozása állt. A konferencia célja az volt, hogy párbeszédet teremtsen a művészi alkotómunka és a tudatos menedzsmentszemlélet között, valamint inspiratív példákat mutasson be a színházak innovatív kommunikációs gyakorlatából.
A szakmai programot követően adták át a Színházat vegyenek! marketing díjának idei elismeréseit. A díj célja, hogy elismerje a színházak leginnovatívabb kommunikációs és közönségépítő megoldásait, és ráirányítsa a figyelmet azokra a kreatív kampányokra, amelyek új utakat nyitnak a kulturális marketing területén. A díjazottak között volt a Zenthe Ferenc Színház, melyet a legjobb évadkommunikációs kampány kategóriájában díjaztak a „Vidd Magaddal!” promóciós játékért. Az elismerést Novák Irén művészetért és közösségi művelődésért felelős helyettes államtitkár és dr. Fülöp Péter, a Magyar Teátrumi Társaság ügyvezető titkára adta át.
